موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی

موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی

موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی

امروزه کسی نیست که به دنبال نگارش مقاله نباشد. همه از مزایای داشتن مقاله در رزومه خود آگاهی دارند. شما چه یک استاد باشید و چه دانشجویی به دنبال گرفتن پذیرش در دانشگاه‌های خارجی باشید در هر صورت داشتن مقاله برای شما مزایای بی شماری دارد.

داشتن مقاله در هر صورت اعتبار بسیار زیاید برای شما به همراه می‌آورد. اما نگارش مقاله کار چندان ساده ای نیست و دشواری‌هایی به همراه دارد. برای این کار شما می‌توانید از یک موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی کمک بگیرید تا مسیر برای شما هموارتر شود.

در ادامه بیشتر در مورد این موضوع برای شما توضیح می‌دهیم.

به گزارش از سایت همراه دانشجو بهترین موسسه پایان نامه نویسی کشور

منظور از مقالات علمی پژوهشی چیست؟

منظور از مقالات علمی پژوهشی مقالاتی است که یک مبحث نوین را بیان کنند و نوآوری داشته باشند. در واقع در این مقالات نویسنده و پژوهشگر به جای پرداختن و بررسی نتایج تحقیقات پیشین در آن موضوع به یک ایده جدید و نوآورانه به تحقیق در همان موضوع بپردازد.

مقاله‌های علمی پژوهشی بر تجزیه و تحلیل به همراه تفسیر داده‌ها شکل می‌گیرد و روی داده‌ها و اطلاعات کسب شده از تحقیقات گذشته و تجزیه و تحلیل آن‌ها تمرکز ندارد. این موضوع باعث می‌شود ارائه مقالات علمی پژوهشی نسبت به سایر مقاله‌ها دشوارتر باشد.

این نوع مقالات به برطرف کردن مشکلی خاص می‌پردازد که قبلا راه حلی برای آن ارائه نشده و یا اگر هم ارائه شده یک راه حل قطعی نیست. نگارش این مقاله‌ها نیز از اصول خاصی پیروی می‌کند و کار چندان ساده ای نیست.

خواندن 👈:  اشتباهات رایج در نوشتن پایان نامه| 24 اشتباه رایج

معمولا موسسه‌های نگارش مقاله‌های علمی پژوهشی نسبت به همه این اصول آگاهی دارند و آن‌ها را به بهترین نحو رعایت می‌کنند.

 

موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی

 

بخش‌های اساسی یک مقاله علمی پژوهشی شمال چه مواردی می‌شود؟

بخش‌های ضروری و اساسی یک مقاله علمی پژوهشی به ترتیب معمولا به صورت زیر است:

  • عنوان مقاله علمی پژوهشی
  • اسامی نویسندگاه (افیلیشن)
  • چکیده مقاله علمی پژوهشی
  • کلمات کلیدی مقاله علمی پژوهشی
  • مقدمه
  • ادبیات مقاله
  • روش تحقیق
  • نتایج و یافته‌های مقاله
  • تشکراز دست اندرکاران مقاله
  • منابع مورد استفاده

در این جا به طور خلاصه برخی از این قسمت‌ها را توضیح می‌دهیم:

عنوان مقاله علمی پژوهشی:

این بخش از آن جایی که اولین چیزی است که خوانندگان از مقاله می‌بینند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. عنوان مقاله باید موضوع پژوهش را به طور خلاصه برای خوانندگان بیان کند و مفهوم کلی را برساند. عنوان یک مقاله بهتر است حداکثر یک سطر باشد و طولانی‌تر نشود.

اسامی نویسندگان:

اسامی نویسندگان مقاله نیز اکثرا پایین عنوان مقاله نگاشته می‌شود.

برای انجام پایان نامه ارشد خود وارد لینک زیر شوید

 

چکیده مقاله:

در چکیده مقاله باید با بیانی گذشته نگر اول هدف و موضوع پژوهش را توضیح دهیم. سپس روش انجام پژوهش که شامل جامعه، روش اجرا، نمونه، زمان و مکان اجرای پژوهش و ابزارهای جمع آوری داده‌ها می‌شود. در نهایت نیز به شرح تحلیل و نتایج کلی پژوهش می‌پردازیم. چکیده مقاله معمولا بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ کلمه است.

کلمات کلیدی مقاله علمی پژوهشی:

این بخش که به آن کلید واژه نیز می‌گویند شامل یک الی سه کلمه می‌باشد و در جستجوها نقش پل ارتباط بین جستجوگر و مطلب را دارد و جستجوگر را به محتوا نزدیک‌تر می‌کند. در واقع نویسنده کلمه‌هایی که اصل مقاله بر اساس آن نوشته شده است را در بخش کلمات کلیدی می‌نویسد.

خواندن 👈:  سایت برای نوشتن مقاله

مقدمه مقاله:

در این بخش ما به سه موضوع می‌پردازیم. اول برای آشنایی بیشتر خواننده مقاله یک تعریف کلی از موضوع ارائه می‌دهیم. سپس به اهداف مورد نظر از انجام تحقیقات می‌پردازیم و در نهایت به ساختار بعدی مقاله و آن چه می‌توان انتظار داشت می‌پردازیم.

ادبیات پژوهش مقاله علمی پژوهشی:

در این بخش مبانی نظری و تحقیقاتی که قبلا توسط افراد دیگر انجام شده است بیان می‌شود و گاهی به بررسی نقاط ضعف و قوت کارهای قبلی نیز بررسی می‌شود و روش کنونی با آن‌ها مقایسه می‌شود.

روش تحقیق مقاله علمی پژوهشی:

در این بخش مسائلی مانند روش نمونه گیری، ابزارمورد استفاده برای تحقیق، جامعه و نمونه، میزان روایی و پایایی و روش‌ها و چگونگی انجام پژوهش بیان می‌شود.

نتایج و یافته‌ها:

در این قسمت نتایج پژوهش را مشخص می‌کنیم و مشخص‌ می‌کنیم که نتایج به دست آمده فرضیات را تایید میکنند یا خیر. همچنین گاهی پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده نیز ارائه می‌شود.

سپاس گزاری و تشکر:

در این بخش از کسانی که در طول تحقیق کمک کرده اند تشکر می‌گنیم.

منابع:

در این بخش منابع مورد استفاده خود را ذکر می‌کنیم. در طی هر پژوهشی این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که از منابع با کیفیت و دسته اول استفاده کنیم.

 

همانطور که مشاهده می‌کنید یک مقاله علمی پژوهشی از بخش‌های زیادی تشکیل شده و نگارش آن بسیار دشوار است. همینطور هر بخش نیز برای نگارش ریزکاری‌های بسیاری دارد. شما با سپردن کار خود به یک موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی خیال خود را از بابت تمامی این موضوعات راحت می‌کنید.

خواندن 👈:  پروپوزال چیست؟ ساختار پروپوزال

 

مزایای داشتن مقاله علمی پژوهشی چیست؟

داشتن یک مقاله علمی پژوهشی یک راه بسیار مناسب برای سطح علم و دانش شما است. داشتن مقاله های علمی پژوهشی برای اساتید ترفیع و افزایش حقوق به همراه خواهد داشتو برای دانشجویان نیز یک رزومه عالی است. دانشجویان با داشتن مقاله به آسانی می‌توانند از دانشگاه‌های خارجی پذیرش بگیرند و یا برای کارهای پژوهشی دیگر اقدام کنند. یک موسسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی می‌تواند کمک بسیار زیاید به شما در این زمینه بکند.

 

موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی همراه دانشجو، بهترین و قدیمی‌ترین موسسه نگارش مقاله در ایران

ما افتخار داریم که یکی از بهترین و قدیمی‌ترین موسسه‌های نگارش مقالات علمی پژوهشی در سطح ایران هستیم. موسسه ما تا به امروز توانسته به دانشجویان بسیار زیادی در زمینه های مختلف تحصیلی از جمله نگارش مقاله کمک بسیار زیادی بکند. تیم ما یکی از کامل‌ترین و بهترین تیم‌های موجود است و آماده ایم تا به بهترین نحو به شما در زمینه نگارش مقاله علمی پژوهشی کمک کنیم.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید هم اکنون با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. منتظر شما هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *