قیمت هر فصل از پایان نامه

,
قیمت هر فصل از پایان نامه ارشد

قیمت هر فصل از پایان نامه چقدر است؟ بسیاری از افراد به دنبال انجام پایان نامه ارشد هستند که بسیار به آن‌ها کمک می‌کند تا پایان نامه خود را سریع‌تر جامع‌تر و کامل‌تر بنویسند یا می خواهند نوشتن یک یا چند فصل از پایان نامه خود را به  این افراد بسپارند . اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که قیمت هر فصل از پایان نامه به‌صورت جداگانه و متفاوت است که در ادامه این مقاله قرار است کامل درباره این موضوع با هم صحبت کنیم.

اما توصیه من این است که بادقت و آرامش کامل به خواندن این مقاله به بپردازید چون ممکن است یک سری سؤالاتی را در ذهنتان داشته باشید که برایتان جواب‌هایش مبهم باشد که ما سعی کردیم بتوانیم به تمام این ابهامات پاسخ دهیم. پس این مقاله را از دست ندهید و تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا به سؤال اینکه قیمت هر فصل از پایان نامه چقدر است پاسخ دهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پایان نامه چیست؟

قیمت هر فصل از پایان نامه چقدر است؟

انتخاب موضوع پایان نامه

اشتباهات رایچ در نوشتن پایان نامه

پایان نامه چیست؟

قبل از هر چیزی باید به این موضوع بپردازیم که پایان نامه چیست و بعد به سراغ قیمت هر فصل از پایان نامه برویم. اگر که دانشجو باشید می‌دانید که زمانی در دوره‌های تحصیلی برای تکمیل دوره خود نیاز دارید که برای به پایان رساندن دوره‌های خود پایان‌نامه‌ای ارائه دهید که این موضوع شامل مقاطع بالاتر از کارشناسی ارشد می‌شود.

جالب است بدانید که در مقطع کارشناسی ارشد پایان نامه شامل ۶ واحد می‌باشد که باید آن را حتماً بگذرانید اما برای گذراندن مقطع دکترا لازم است تا ۱۸ واحد درسی برای پایان نامه را پاس کنید. با این توضیحاتی که داده شد متوجه این موضوع شدید که چقدر پایان نامه مهم است و بخش مهمی از تحصیل دانشجویان است و شما باید بدانید که پایان نامه چیست. حالا واقعاً پایان نامه چیست و چرا این‌قدر مهم است؟

خواندن 👈:  سیر تا پیاز انجام پایان‌نامه علوم پزشکی در سال 1402

پایان نامه در واقع یک نوشته یا مقاله‌ای است که از مسیر تجزیه‌وتحلیل منطقی و تحقیق‌های علمی و پژوهشی است که به پاسخگویی به سؤالات علمی می‌پردازد. دانشجویان در ابتدای دوره‌های تحصیلی با انتخاب استاد راهنما به انتخاب موضوع و انجام تحقیقات برای نگارش پایان نامه می‌پردازند و شروع می‌کنند.

زمانی که تمامی مراحل تحقیق و پژوهش کامل شد و دستاوردهای خوبی به دست آمد دانشجو اقدام به نگارش پایان نامه می‌کند که دارای ساختار متفاوت و خاصی است. اگر بخواهیم به طور خلاصه‌وار بگوییم این ساختار شامل موارد عنوان، روش تحقیق، مقدمه، چکیده و ارائه یافته‌ها، نتیجه‌گیری پایان نامه و منابع و نتایج می‌باشد. در آخر هم دانشجو باید در جلسه دفاع پایان نامه یا تز دکتری حضور یافته و از پژوهش و تحقیق یا پایان نامه خود دفاع کند.

انتخاب موضوع پایان نامه

انتخاب موضوع برای انجام پایان نامه ارشد بسیار مهم است چرا که انتخاب موضوع بسیار مهم است و اگر موضوع خود را اشتباه انتخاب کنید نمی‌توانید نتیجه خوبی هم از آن بگیرید. اولین کاری که لازم است انجام دهید انتخاب یک موضوع خوب برای پایان نامه است. این کار را نباید همینجوری انجام داد و برای این کار باید به سمتی بروید و موضوع خود را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید که این موضوع بسیار اهمیت دارد.

وقتی شما موضوعی که دوست دارید را انتخاب می‌کنید به غیر از فارغ التحصیلی، برای شما این کار لذت بخش خواهد بود. در آخر کیفیت نهایی این کار مهم است و باید بتوانید یک کار جامع و خوب تحویل بدهید. البته که بسیاری سایتی مثل همراه دانشجو برای شما این کار را به صورت جامع و کامل و با دقت انجام می‌دهد که نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد.

قیمت هر فصل از پایان نامه چقدر است؟

قیمت هر فصل از پایان نامه ارشد

قیمت پایان نامه ارشد

در واقع قیمت هر فصل پایان نامه ارشد به‌صورت مختلف است که قیمت انجام پروپوزال ارشد بین ۴۰۰ الی ۸۰۰ است. قیمت انجام فصل یک و دو پایان نامه ارشد هم بین ۴۰۰ الی ۹۰۰ است و هزینه انجام فصل سوم پایان نامه ارشد بین ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است. در آخر هم قیمت انجام فصل چهار و پنج پایان نامه ارشد هم بین ۸۰۰ الی ۱۸۰۰ است.

خواندن 👈:  عامل‌های اصلی موفقیت دانشجو چیست؟

البته نکته قابل‌ذکر این است که این قیمت‌ها به‌صورت مداوم فرق می‌کند که اگر تغییر کند آن را اعلام می‌کنیم. در ادامه به قیمت پایان نامه دکتری می‌پردازیم.

قیمت پایان نامه دکتری

قیمت هر فصل از پایان نامه دکتری تفاوت‌هایی دارد. این پایان نامه بستگی به رشته، موضوع، زمان دانشجو و یک سری المان‌های دیگر بستگی دارد. قیمت انجام رساله مقطع دکتری از ۶ تا ۷ تومان برای رشته‌های انسانی شروع شده و ۱۲ تا ۱۵ تومان هم‌رشته‌های فنی مهندسی متغیر است. البته نکته‌ای که باید گفت این است که این قیمت‌ها به‌صورت تقریبی گفته شده است که ممکن است بعدها تغییر کند. اما در کل قیمت هر فصل از پایان نامه دکتری به‌صورت زیر است:

قیمت انجام پروپوزال دکتری ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ برای رشته‌های انسانی و برای رشته‌های فنی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ است. هزینه انجام فصل یک و دو دکتری بین ۶۰۰ تا ۱۱۰۰ برای رشته‌های انسانی است که در رشته‌های فنی بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ است. قیمت انجام فصل سوم دکتری بین ۸۰۰ الی ۱ میلیون تومان برای رشته‌های انسانی است و بین ۱ تا ۱۵۰۰ هم برای رشته‌های فنی است.

در آخر هم هزینه انجام فصل چهارم و پنجم دکتری بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ برای رشته‌های انسانی است که بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان هم برای رشته‌های فنی است. اما بازهم نکته‌ای که باید گفت این است که ممکن است این قیمت‌ها تغییر کند و اگر این اتفاق بیفتد حتماً اطلاع‌رسانی می‌شود.

اشتباهات رایج در نوشتن پایان نامه

بعد از اینکه متوجه شدید قیمت هر فصل از پایان نامه چقدر است باید با یک سری اشتباهات رایج در نوشتن پایان نامه هم آشنا شوید.

  • اولین اشتباه این است که دانشجویان تصور می‌کنند اولین موضوعی که انتخاب کرده‌اند مجبورند همان را بپذیرند و آن را انتخاب کنند که این موضوع یک تصور کاملاً غلط است.
  • دومین اشتباه این است که آن‌ها به روش تحقیق و روش‌های آماری که عامل اصلی طول کشیدن پایان نامه دانشجویان است آشنایی ندارند.
  • اشتباه سوم به این صورت است که بیش از حد تحت‌تأثیر کارها و رند تحقیقاتی دوستان خود قرار می‌گیرند و در روند کار به‌محض بروز مشکل در اجرای پژوهش اعتمادبه‌نفس خود را از دست می‌دهند و کل تحقیق و موضوع را زیر سؤال می‌برند. تصوراتی در این باره وجود دارد که بسیاری از افراد فکر می‌کنند که در روند کار نباید به مشکلی بر بخورند یا تحقیقی که انجام می‌دهند باید به بدون نقص و کامل باشد.
  • چهارمین مورد این است که شماره صفحه حتماً باید در بالای صفحه و در سمت چپ سربرگ باشد نه در پایین صفحه موردنظر.
  • بیان مسئله را بیشتر دانشجویان با سؤالات تحقیق اشتباه می‌گیرند.
خواندن 👈:  موضوع یا عنوان مقاله

در آخر هم یک جمع‌بندی برای مقاله قیمت هر فصل از پایان نامه خواهیم داشت.

جمع‌بندی

برای اینکه یک جمع‌بندی مختصر برای قیمت هر فصل از پایان نامه داشته باشیم باید گفت من همیشه سعی در جواب سؤالات مردم به‌خصوص دانشجویان عزیزمان داشتم و برای این کار در این سایت به یک سری سؤالات پاسخ می‌دهم. یکی از مهم‌ترین سؤالات دانشجویان این بود که قیمت هر فصل از پایان نامه چقدر است؟ ما در این مقاله قیمت هر فصل از پایان نامه ارشد و دکتری را به‌صورت تقریبی گفتیم که بسیار مهم و کلیدی است.

اما همان‌طور که در قسمت بالا گفتیم این ارقام تقریبی بوده و ممکن است تغییر کند. امیدوارم که از این مقاله آموزشی بهره لازم را برده باشید و اگر این مقاله برای شما مفید بود آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

10 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *