سایت برای نوشتن مقاله

,
سایت برای نوشتن مقاله

بهترین سایت برای نوشتن پایان نامه و نوشتن مقالات دانشجویی

 

نگارش مقاله در دوره‌های مختلف تحصیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حال چه مقاله برای پروژه‌های دانشجویی باشد، چه مقالات کنفرانسی و ISI. دانشجویان معمولا به کمک اساتید خود روی مقالات مختلفی کار می‌کنند. پس از نوشتن یک مقاله، نوبت به چاپ مقاله استخراج شده می‌رسد. مراحل مربوط به نگارش مقاله اغلب بسیار طولانی و پردردسر است. شما می‌توانید برای ساده سازی این مراحل از بهترین سایت برای نوشتن مقاله کمک بگیرید.

در ادامه به صورت جامع در مورد این موضوع برای شما توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

 

منظور از نوشتن مقاله چیست؟

مقاله علمی در واقع نتیجه پژوهش و تحقیقات علمی یک یا چند نفر در یک موضوع است. افراد در واقع یافته‌های علمی خود را به صورت گزارش در می‌آورند تا سایر محققین و علاقه‌مندان در آن حوزه بتوانند از این نتایج استفاده کنند و یا در تحقیقات دیگر از این یافنته‌ها استفاده کنند.

تهیه گزارش از مراحل انجام پژوهش مهم‌ترین مرحله هر تحقیق و پژوهشی است. یافته‌های جدید بدون مقاله از هیچ ارزشی برخوردار نیستند. نوشتن این گزارش نیز معمولا اصول و ویژگی‌های خاصی دارد و نوشتن آن کار ساده ای نیست. به همین دلیل لازم است که هر محققی با اصول و قواعد مقاله نویسی آشنایی داشته باشد. این اصول معمولا هم مربوط به موارد ساختاری است هم شامل اصول نگارشی می‌شود. شما با کمک گرفتن از یک سایت برای نوشتن مقاله می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمامی این اصول در مقاله شما رعایت خواهد شد.

سفارش مقاله

 

خواندن 👈:  چگونه یک دانشجوی موفق باشیم

سایت برای نوشتن مقاله

 

یک دانشجو چه زمانی می‌تواند نوشتن مقاله را آغاز کند؟

هیچ محدودیتی برای زمان نوشتن مقاله وجود ندارد. شما در هر زمان از تحصیل خود که خواستید می‌توانید اقدام به نوشتن مقاله کنید. البته مقاله نویسی بیشتر مختص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می‌شود که کارهای تحقیقاتی انجام میدهند. دوران کارشناسی معمولا صرفا به گذراندن واحدهای درسی می‌گذرد. اما دانشجویان کارشناسی نیز در صورت علاقه به کارهای پژوهشی می‌توانند اقدام به مقاله نویسی کنند و هیچ محدویتی در این زمینه نیست.

 

انواع مختلف مقالات علمی

مقاله‌ها معمولا به ۴ دسته تقسیم می‌شوند. در این قسمت این دسته‌بندیها را برای شما ذکر کرده‌ایم و به توضیح آن‌ها میپردازیم. این مقاله‌ها معمولا شیوه نگارش متفاوتی با یکدیگر دارند. همچنین امتیاز متفاوتی نیز دارند.

  1. مقاله‌های پژوهشی – تحقیقی:

این مقالات معمولا برگرته از پژوهشی هستند که در همین اواخر تمام شده. این مقالات چون متکی بر یافته‌ها و داده‌های تحقیقاتی هستند گزارش تحقیق نیز نامیده می‌شوند. به عبارت دیگر این نوع مقاله حاوی ایده یا موضوعی نو است که پژوهشگر طی کارهای پژوهشی دقیق ایده، موضوع یا روش جدید خود را مطرح می‌کند و به مسائلی دست می‌یابد که پیش از این وجود نداشته.

 

  1. مقاله‌های تحقیقی – ترویجی

این نوع مقاله‌ها معمولا به نام مقاله‌های نظری هم شناخته می‌شوند. این مقالات در واقع تحقیقاتی هستند که یک مولف با استفاده از منابع و پژوهش‌های پیشین انجام داده و یک نظریه خاص را مطرح می‌کند. در واقع در این حوزه مقاله معمولا محققان نظریههای قبلی را گسترش میدهند و یا آن‌ها را اندکی تغییر می‌دهند و به نوع دیگری بیان می‌کنند.

خواندن 👈:  نقد شناسی کتاب یا مقاله

 

  1. مقاله‌های مروری – تالیفی

مقالات مروری بر خلاف مقالات پژوهشی و تحلیلی حاوی ایده و یا دیدگاه نوین و جدیدی نیستند. در این مقالات پژوهشگر به یک ایده که از پیش وجود داشته می‌پردازد. این نوع مقالات نویسنده به بررسی و مطالعه متون علمی می‌پردازد و در مورد یک موضوع ویژه اطلاعات جمع می‌کند. پس از آن مقاله را با ساختار جدیدی و گاه همراه با نظرات خود ارائه می‌کند.

 

  1. مقاله‌های گردآوری

نویسنده در این مقالات صرفا به گردآوری دیدگاههای مختلف موجود در نوشتههای مرتبط به موضوع مورد نظر خود می‌پردازد و کار نوین و جدیدی ارائه نمی‌کند.

 

مزایا نوشتن مقاله و یا چاپ آن برای دانشجویان و اساتید چیست؟

نگارش مقاله در دوران دانشجویی و چه در دوران تدری مزایای بسیار زیادی با خود به همراه دارد. نوشتن مقاله به معنی این است که شما به کارهای پژوهشی پرداخته اید و این موضوع اعتبار بسیار زیاید برای افراد به همراه دارد. همچنین داشتن مقاله میتواند نشان دهنده سطح سواد شما باشد. داشتن مقاله برای اساتید می‌تواند باعث ترفیع و افزایش حقوق شود.

همچنین دانشجویان با داشتن مقاله شانس بسیار بالاتری برای گرفتن پذیرش در دانشگاههای خارجی و همچنین گرفتن کمک هزینه تحصیلی دارند. این موضوع باعث میشود افراد بسیار زیادی به دنبال نوشتن مقاله باشند. اینجاست که سایت برای نوشتن مقاله به کار افراد می‌آید. شما با استفاده از وبسایت‌های نوشتن مقاله مراحل نوشتن و چاپ مقاله را به آسان‌ترین شکل ممکن طی کنید و اعتبار مورد نظر خود را کسب کنید.

 

بهترین سایت برای نوشتن مقاله کدام است؟

همراه دانشجو یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت ها در زمینه نوشتن مقاله، پایان نامه، چاپ کتاب و … است. ما افتخار داریم که قدیمی‌ترین وبسایت مقاله نویسی در ایران هستیم و توانسه ایم به دانشجویان بسیار زیادی در دوران تحصیل خود کمک کنیم. ما رد ابتدا مشتریان خود مشاوره رایگاه ارائه میدهیم. در این مشاوره در مورد تمامی موارد به صورت دقیق توضیح می‌دهیم تا شما از انتخاب خود اطمینان کسب کنید و جنبه‌های مختلف را بررس کنید. سپس نیازمندی ها به صورت دقیق بررسی می‌شوند.

خواندن 👈:  نحوه نوشتن پروپوزال برای دانشجویان کارشناسی ارشد

همچنین مشتریان برای اطمینان بیشتر میتوانند از پرداخت یک جا هزینه صرف نظر کنند و از پرداخت سه مرحله استفاده کنند.

تیم پژوهشگران ما یکی از بهترین و کامل‌ترین تیم‌های موجود در سطح ایران است. به همین دلیل شما می‌توانید از کیفیت مقاله خود اطمینان حاصل کنید و بدانید که تیم ما به بهترین نحو کار شما را انجام خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم همین الان با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بیشتر شما را راهنمایی کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *