موسسه نوشتن پایان ‌نامه کارشناسی‌ ارشد

موسسه نوشتن پایان ‌نامه کارشناسی‌ ارشد

همراه دانشجو با تجربه ی بالای ۸ سال  که  بهترین موسسه نوشتن پایان ‌نامه کارشناسی‌ ارشد از دیدگاه کاربران در سال ۱۴۰۰ میباشد امروز درخدمت

شما است تا با یک مقاله فوق العاده عالی کنار شما باشد.

پایان‌نامه

پس از سال‌ها مطالعه به آخرین مرحله از کار خود یعنی پایان‌نامه رسیده‌اید اما نمی‌توان گفت آخرین مرحله چون یک شروع دیگر، برای تحصیلات تکمیلی است.
ما این اصول را در عملکرد محموعه ی همراه دانشجو  اعمال کرده‌ایم، از نویسندگان پایان‌ نامه ما کمک بخواهید و به شما این امکان را‎‌ می‌دهیم

که مقاله را به موقع و نتایج عالی تحصیلی را تضمین کنیم. ما راهنمای نوشتن پایان‌نامه حرفه‌ای و واجد شرایط را ارئه می‌دهیم.

شما هرگز نیازی نخواهید داشت که زیاد منتظر بمانید یا درخواست تجدید نظر کنید ما نیاز‌های شما را پیش‌بینی می‌کنیم و خدمات کمکی پایان‌نامه بی‌عیب و نقص را به شیوه‌ای مناسب و آکادمیک ارائه می‌دهیم.
با استفاده از راهنمای ما برای نگارش مقاله، می‌توانید مطمئن باشید که صد درصد پایان نامه شما تا مهلت مقرر به پایان می‌رسد

و به دلیل انسجام، کیفیت و ارزش علمی پژوهش از آن با موفقیت دفاع خواهید کرد.  نویسندگان پایان نامه و مقاله‌هایی با مزایای خدمات زیر ارائه می دهند:

خدمات

•  محرمانه بودن کامل پایان نامه

•  قیمت‌ گذاری عادلانه

•  پشتیبانی عالی از مشتری

این فرصت را در نظر بگیرید؛ این شانس شما است که نمره بالایی بگیرید و از پایان‌نامه با آرامش دفاع کنید. شما هرگز خدمات نوشتن پایان نامه مشابه متعهد و متخصص را در جاهای دیگر پیدا نخواهید کرد. ما دارای مدرک دکتری معتبر هستیم که فقط نویسندگان با ارائه مقالات درجه یک بدون استثنا کمک می‌کنند.
زمان ساختن یک پایان‌نامه پیچیده، بسیار مهم است. شما باید منابع و موارد بی‌شماری را برای یک پایان‌نامه جمع‌آوری کنید. علاوه براین، شما باید از قالب کاملی پیروی کنید. کمک حرفه‌ای ما می‌تواند کاررا برای شما ساده‌تر کند.

ما نمی‌خواستیم که شما وقت خود را برای جستجوی نویسندگان تلف کنید، به همین دلیل ما نویسندگان برجسته و مطرح را به شما معرفی می‌کنیم.
سوالات مخاطبین درباره موسسه‌ی ما…

آیا نویسندگان، حرفه‌ای و واجد شرایط هستند؟

محموعه ی همراه دانشجو  فقط نویسندگان ماهر را استخدام می‌کند که مشغول نوشتن پایان‌نامه‌های دانشگاهی هستند. آنها دارای درجه‌های پیشرفته‌اند و می‌توانند پایان نامه اصلی را در مدت زمان محدود بنویسند. برخی از آنها در موضوعات خاصی تخصص دارند که آنها انتخاب‌های عالی می‌کند.

آیا می‌توانیم درخواست تجدید نظر کنم؟

اکثر شرکت‌های نگارش پایان‌نامه به شما این امکان را می‌دهند که اگر می‌خواهید تغییرات کوچکی پس از تحویل نهایی ایجاد شود، درخواست تجدید نظر کنید. در حالی که اکثر شرکت‌ها حداقل یک نسخه رایگان درخواست تجدید می‌دهند. با این حال برخی ممکن است برای هر یک از ویرایش‌ها هزینه دریافت کنند.

آیا محتوای بدون سرقت ادبی دریافت خواهم کرد؟

اگر یک مجموعه ی خوب برای پایان‌نامه نویسی انتخاب می‌کنید، دیگر نگران سرقت ادبی نخواهید بود. آنها سیاست ها و چک‌های ضد سرقت علمی خود را دارند. می‌توانید به اصل و اصیل بودن کار اطمینان داشته باشید.

خواندن 👈:  دفاع از پایان نامه ارشد چیست؟ 5 نکته که هرکسی باید بداند!

نتیجه

ممکن است بخواهید زمان و تلاش خود را صرف نوشتن یک پایان نامه درخشان کنید، اما حقیقت این هست که همیشه کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. برای این که جلوترازهمسالان خود قدم بردارید، باید کار بیشتری انجام دهید. نویسندگان حرفه‌ایی به شما این امکان را می‌دهند که بدون نگرانی پایان نامه خود را تکمیل کنید و بر روی سایر جنبه‌های زندگی خود ادامه دهید.
اکثر شرکت‌های پایان نامه نویسی روند ثبت سفارش و دریافت را نسبتاً روان انجام می‌دهند. نویسندگان با تجربه هستند

و می‌دانند چگونه پایان‌ نامه شما را برجسته کنند. می‌‌توانید با آنها مشورت کنید واز قبل ایده‌های خود را نهایی کنید تا چشم انداز شما را بدانند. علاوه براین، آنها همچنین پیش‌نویس‌ها را برای تأیید به شما ارسال می‌کنند.

پایان نامه کارشناسی‌ارشد باید چند صفحه باشد؟

اگر طول مقاله را در نظر بگیریم، یک پایان نامه باید حداقل سه مقاله باشد. پایان نامه فضای یک مقاله را می‌گیرد،

وقتی دانشجویان دانشگاه به جای مقاله کتاب،‌ شناختی درباره‌ی چگونگی نوشتن پایان‌ نامه انتخاب می‌کنند، این کاررا برای ایجاد امکان ارزیابی یک تحقیق درآینده انجام می‌دهند.
پایان نامه باید بین ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ کلمه باشد و طول آن نباید بیش از ۳۵۰۰۰ کلمه باشد

(تقریباً ۱۰۰-۱۳۰ صفحه). باید دارای کیفیت انتشار باشد و باید هیأت داوران متشکل از حداقل دوعضو را که توسط معاون رئیس تحصیلات تکمیلی حقوق منصوب شده‌اند و توسط دفتر معاونت، تحصیلات تکمیلی و فوق دکتری مورد تأیید قرار گرفته اند، راضی کند.

بررسی پایان نامه به صورت دقیق

  • دانشجویان چکیده را در ۲صفحه قرار می‌دهند.
  • مقدمه باید در ۵-۳ نوشته شود.
  • بخش روش‌ها می‌تواند حدوداْ ۱۰ صفحه باشد.
  • قسمت نتایج ۱۰ صفحه است.
  • بحث را می‌توان حدودا در ۱۵ صفحه قرار داد.
  • نتیجه گیری معمولا در۲صفحه نوشته می‌شود.
  • ضمیمه و سایر بخش‌های کمکی کار می‌تواند تا ۳۰ صفحه نوشته شود.

مقاله کامل با توجه که قبلا به شما گفتیم حدودا ۱۳۰ صفحه می‌تواند باشد، بازاشاره کنیم که به بارعلمی جمع آوری شده دانشجو بستگی دارد.

 

پایان نامه کارشناسی ارشد چیست؟

موسسه نوشتن پایان ‌نامه کارشناسی‌ ارشد

پایان نامه کارشناسی ارشد چیست؟ و چه مواردی را باید رعایت کرد؟

 

پایان ‌نامه یا رساله‌ نوشتاری پروژه‌ایی هست که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با توجه به رشته تحصیلی خود باید تحقیق کنند و به هیئت علمی دانشگاه ارائه دهند تا مدرک تحصیلی خود را دریافت نمایند.

بر خلاف پروژههای پایان نامه برای مقطع کارشناسی، که از نظر طول و دامنه کوتاه تر هستند، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد یک مقاله علمی گسترده است

که به شما امکان می‌دهد یک موضوع را بررسی کنید، آن را گسترش دهید و نشان دهید که چگونه به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد در طول برنامه رشد کرده اید.

خواندن 👈:  فرضیه‌های پژوهش در آماده سازی پایان نامه

دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان یک برنامه پروژه محور در اختیار دانشجویان می‌گذارد که دانشجویان باید آن را به نحوی انجام دهند تا تحصیلات تکمیلی آن‌ها کامل شود و همچنین مهارت‌های عملی خود را تا قبل از رسیدن به اوج به کارگیرند.
نوشتن پایان‌نامه یا مقاله از جمله مهم‌ترین وظایفی است که ثمره‌ی یک‌ساله یا چندساله‌ی دانشجو و استاد را نشان می‌دهد.

پس باید در نوشتن آن نهایت دقت و ظرافت را به کار برد تا بتوان هر آنچه که مد نظر است به بهترین نحو ارائه داد.

برای ارائه هر چه بهتر مطالب باید به یک سری نکات نگارشی مهم در نوشتن پایان نامه مانند زیبایی های ویرایشی و استفاده درست و به جای علائم نگارشی در متن، توجه کرد تا خواننده بتواند با میل و رغبت بیشتر وهمچنین به شیوه‌ی صحیح مطالب را مورد مطالعه قرار بدهد.
پایان نامه کارشناسی‌ ارشد باید نشان‌دهد که داوطلب قادر به کارعملی است و با مسائل اصلی و تحقیقات منتشر شده در مورد موضوع پایان‌نامه آشنا است.

بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد

پایان نامه خوب

همچنین باید داتش خود را در پایان نامه ارزیابی کند. پایان نامه خوب به طور دقیق و کامل مورد تحقیق قرار می‌گیرد، تفکر انتقادی، تجزیه و تحلیل و روش شناسایی دقیق نتایج را ارائه می‌دهد که دارای تاییده کامل ادعای دانش است.

ممکن است دانشجویان بخواهند درباره‌ی شغلی اطاعات کسب کنند که می‌توان گفت تحقیقات و نوشتار برای پیدا کردن اطلاعات آن شغل نتایج خوبی دارد، که دانشجویان پایان نامه را انتخاب می‌کنند.

علاوه‌بر این پایان‌نامه یک گذر بسیار مفیدی برای دانشجویان است که باعث می‌شود دانشجویان به طور مستقل برای رفتن به تحصیلات تکمیلی تلاش کنند،

و همچنین این فرصت را به دانشجویان می‌دهد که تمام تحقیقات خود را به استادان هیئت علمی ارائه دهد و از طرف هیئت علمی حمایت شود. اما یک نکته مهم این هست که پایان‌نامه یا تز باید ایده‌ای‌نو و یا روش حل مسئله برای مشکلی که تا به حال حل نشده باشد.

پایان نامه کارشناسی‌ارشد چند فصل دارد؟

پایان نامه کارشناسی‌ارشد چند فصل دارد؟

 

یک نگاه کلی به موضوع پایان نامه، سرپرست شما را کنجکاو می‌کند.
شما باید پایان نامه خود را گونه‌ایی بنویسید که خواننده یا سرپرست شما هر مقدار که به جلوتر می‌رود انگیزه‌ایی شود که تا پایان مقاله شما بخواند پس یک اصولی وجود دارد در نوشتن پایان نامه، که متخصصان آن را فصل پایان نامه می‌نامند.
ما دراین مقاله می‌خواهیم شما را با فصل‌های پایان نامه ‌آشنا کنیم.

فصل اول: فصل مقدمه

مقدمه شما مانند یک نوشابه قبل از شام است تا اشتهای متن را تحریک کند. همچنین باعث می‌شود سرپرست کنجکاو خواندن ادامه متن شود.
اتفاقاً شایعه شده است که بسیاری از ناظران فقط مقدمه و نتیجه را با دقت مطالعه می‌کنند

و بقیه را ورق می‌زنند. من واقعا نمی توانم تصور کنم که این درست است زیرا آنها باید بعد از آن گزارش مفصلی در مورد آن بنویسند. اما این شایعه همچنان ادامه دارد.

خواندن 👈:  تفاوت بین مجلات ISI و ISC

فصل دوم: فصل تئوری

فصلی که شامل تئوری است مانند پایه یک خانه است، همه چیز به آن بستگی دارد. تمام مبانی مهم را در فصل تئوری شرح دهید. تمام مطالب مهم برای متن شما بهتراست از الگوی فصل تئوری استفاده شود.

فصل سوم: فصل وضعیت تحقیق

فصل “وضعیت تحقیق” مجموعه‌ای از دانش‌های قبلی درمورد موضوع را در برمی‌گیرد. این منابع معمولاً در مطالعات علمی به جای کتاب‌ها یافت می‌شوند. و بنویسید که کدام نویسندگان متوجه این موضع از مقاله‌ی شما قبلاً شده‌اند. اگر فصل مناسبی به آن اختصاص دهید،

نمره بسیار خوب برای شما تضمین شده است

.
فصل چهارم: فصل رویه یا روش شناسی

سرپرست شما می‌خواهد بداند که چگونه پیش رفتید، چگونه به نتایج خود رسیدید، که دراین فصل آمده است. روش های مورد استفاده را شرح دهید و خواننده را قدم به قدم در همه چیز راهنمایی کنید. ساده به نظر می رسد اما: نام روش چیست؟ کجا پیدایش کردی؟

خیلی مهم است و اهمیت بالایی دارد.
نه تنها یک روش برای پایان نامه ادبیات وجود دارد، بلکه چندین روش وجود دارد که درراهنمای پایان نامه به تفصیل توضیح داده‌ایم. علاوه براین، نمونه‌ها و فرمول‌بندی‌ها را خواهید یافت، بنابراین نوشتن فصل در چند ساعت آسان است و روحیه شما را بالا می برد.

فصل پنجم: نتیجه گیری

 

در نهایت شما آن را به پایان رساندید و نتیجه گیری شما دایره را کامل می کند، این شایعه را به خاطر بسپارید که سرپرستان فقط مقدمه و نتیجه را با دقت می‌خوانند، پس شما باید یک مقدمه و یک نتیجه‌ی عالی برای پایان نامه خود بنویسید.
یک نکته پایانی مهم این هست که پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بیش از شش فصل ننویسید

حالا با خودتان می گویید چرا شش فصل، چون اول پایان نامه را می توانیم ما با یک چکیده یا خلاصه‌ای ازموضوع اصلی پایان نامه بنویسیم. چکیده جزو فصل‌های پایان نامه محسوب نشده و قبل از فصل اول می‌آید که برای آشنایی مخاطبان با یافته‌های پایان‌ نامه ارائه می‌شود.

 

کلام آخر

هیچ استانداردی راجب محدودیت تعداد صفحات فصل‌های پایان نامه وجود ندارد. تعداد صفحات باتوجه به رشته‌های دانشجویان متغیر است، همچنین توجه کنید که تعداد صفحات هرفصل از پایان نامه نباید که خیلی کم یا خیلی زیاد باشد.

وجود فصل خیلی بلند یا فصل خیلی کوتاه یکی ازعیب‌های بزرگ پایان نامه به حساب می‌آید.

همراه دانشجو، موسسه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد جزو بهترین موسسه پایان نامه نویسی کشور میتواند در جهت رشد شما به شما کمک کند.

همین حالا فرم زیر را کامل کنید.

فرم سفارش پایان نامه ارشد

  • حداکثر اندازه فایل ۵۰MB

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *